Dla zainteresowanych: do oferty wchodzi instalacja gazowa do nowego toura, tak jak w przypadku poprzedniej wersji będzie ona w cenie auta, czyli można zyskać 4299 zł.
Urządzenie SAC 400 0237 10 skąd to wziąć?
Zwiń
X
-
Urządzenie SAC 400 0237 10 skąd to wziąć?
Witam szanownych kolegów. Trochę wstyd, że na forum zaglądam jedynie wtedy, kiedy potrzebuję pomocy. No cóż ale przynajmniej się do tego przyznaję. Liczę na wyrozumiałość.
A wracając do tematu:
W szkodniku (tym kochanej małżonki O2 1.9 BJB 1Z5) zaczął odzywać się dwumas. No chyba to on bo stuka na wolnych obrotach i taki tam. Już za mojej kadencji niedomagał. Nabyłem więc w drodze zakupu komplet: koło, tarczę, docisk, łożysko (wszystko LUK)– a niech małżonka ma, przy jej jeździe to na najbliższe 100 lat starczy (od lutego nakręciła całe 500 km – raz jej zatankowałem hi hi). Wszystko piękne, nówka lśniące i nagle – co to??? Jakieś niewielkie zdjęcie dziwnego urządzenia na pudełku ale napis ACHTUNG dobrze widoczny. Czytam więc choć po niemiecku to ni w ząb (od czego Google :lol: ) tak czy siak wyszło na to, że bez urządzenia SAC 400 0237 10 się podobno docisku założyć nie da.
Pytanie na koniec tej przydługiej opowieści mam takie. Bo jak to wygląda i działa to już wiem, ale nie sądzę, aby ktoś z okolic warszawy tego cuda użyczył. Czy ktoś z szanownych kolegów wymieniał docisk (koło dwumasowe) bez tego ustrojstwa? Jeśli tak to na co zwrócić uwagę, żeby czegoś nie zpie….ć? bo koszty niezłe. Uprzedzam zgryźliwe podpowiedzi kąśliwych kolegów typu jedz do ASO. Chcę to zrobić sam – bo lubię :lol:
[ Dodano: Pią 16 Lip, 10 21:44 ]
edit szkoda:
no i wszystko graStaszek
-
-
W tym aucie nie mam DSG. Problem polega na „dociągnięciu” docisku przed dokręceniem. Tyle zrozumiałem z opisu i filmu na youtube.
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
Rozchylają się wtedy takie sprężynki, które powinny być zbokowane i nie wiem jaki to ma wpływ na montaż. Gdyby to nie było konieczne tak jak przy normalnym kole zamachowym a jedynie prowadziło do wycentrowania tarczy to pewnie nie robili by z tego takiego halo. Nie jestem mechanikiem a tylko pasjonatem, ale kilka tarcz sprzęgła wymieniłem i to mnie zaintrygowało.Staszek
Komentarz
-
-
Pewnie można docisk zamontować i bez tego urządzenia. (kromkę chleba „ukroić” widelcem również :? )
Przeczytałem kilka artykułów na temat montażu sprzęgieł samonastawnych (SAC) i nie zaryzykuję robienia tego „po staremu”. Z zasady nie dowierzam wielu zaleceniom i nakazom – taki jestem – ale w tym przypadku nie będę eksperymentował na własnym szkodniku. Budowa tego narzędzia jest prostsza od budowy cepa. Wstępne rysunki zostały poczynione, dzisiaj lub jutro zlecę tokarzowi drobną partaninkę i prawdopodobnie w sobotę wykonam naprawę. Tym razem zgodnie z zaleceniami producenta.Staszek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robekcoolmoże piwo mi szkodzi,
Wiem, że producenci kombinują jak uszczknąć jeszcze troszkę z rynku i wymyślają przedziwne rozwiązania- a to klucz do świec długi na pół metra, a to coraz to bardziej wymyślne programy skanujące, ale część z rozwiązań chyba lepiej stosować. Załóży sytuację- zamontujesz w ASO sprzęgło, w trasie się posypie, pojedziesz do innego ASO i klops- nie było poprawnie zamontowane. Czasy kowalstwa chyba się skończyły i do rozłożenia i złożenia silnika potrzebne jest ciut więcej niż dwa klucze- 13 i 15. Jak byśmy spojrzeli na fachowca, gdyby do wymiany szyby zabierał się z młotkiem i przecinakiem?It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robekcoolmhhh, jak na rzeźbiarza
robekcool, wiesz dobrze o co chodzi, a informacja, że w ASO w którym pracujesz nie ma takiego urządzenia nie dodaje mu splendoru. Gdzie jak nie w ASO powinny być takie urządzenia.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robekcooltomil, może już mają???
nie byłem tam całe 3 dni
Niestety dalej będę stał na pozycji, że ASO powinno mieć takie cudeńka, ano dlatego, że jest pieprzonym ASO- AUTORYZOWANA. Wiem, to tylko Polska, ale cóż zrobić. Jak jadę do ASO to chcę mieć usługę wykonaną zgodnie ze specyfikacją producenta, nawet wtedy, kiedy i on się myli- checklista w łapkę i do przodu, bez ślepego zaznaczania kratek (to nie wybory).It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomil
Zacznij robić na siebie a nie na ASO :!: :idea:
...ale czas płynie i decyzje podjęte... :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Może to coś wam wyjaśni http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic...t=sprz%EAg%B3a
A tak na marginesie ten przyrząd jest niezbędny jeżeli sprzęgło ma funkcjonować prawidłowo.
Komentarz
-
Komentarz